تنها آموزشگاه رانندگی کیش تعطیل است


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 17 مرداد 1394
بازدید : 392
نویسنده : فــردیـن احـمدی

 

تنها آموزشگاه رانندگی کیش ماه هاست که تعطیل شده و مردم برای گرفتن گواهینامه باید به شهرهای دیگر مراجعه کنند.

 328686-346x256

به گزارش عصر بشاگرد ازكيش؛ تنها آموزشگاه جزیره کیش که اقدام به اموزش رانندگی و صدور گواهینامه می کرد ماه هاست که تعطیل است و هنوز هم مسئولان نتوانسته اند برای رفع این مشکل چاره ای بیاندیشند.

فرناز محمدی، یکی از کیشوندان که مدتهاست برای گرفتن گواهینامه مراجعه کرده و هنوز هم موفق به ثبت نام نشده است می گوید: من که برای گرفتن یک گواهینامه نمی توانم یک ماه تمام در شهر دیگری بمانم.

وی افزود: علاوه بر هزینه های رفت و آمد یک ماه ماندن در شهر دیگر یعنی یک ماه سربار دیگران بودن و از کار و زندگی افتادن به نظر شما این درست است شهری که نزدیک به ۳۰ هزار نفر جمعیت آن هم جمعیت جوان دارد از داشتن یک آموزشگاه محروم باشد.

صابر حمیدی نیز که آموزش هایش نیمه کاره مانده است گفت: از وقتی که آموزشگاه بسته شده نمی دانم باید چه کار کنم. مدت ها به دنبال کار بودم و حالا که کار پیدا کرده ام از من درخواست گواهینامه کرده اند من باید در انتظار محلی برای آموزش و دریافت گواهینامه باشم.

وی ادامه داد: رفتن به شهر دیگر هزینه زیادی دارد به علاوه اینکه جایی برای ماندن در شهر دیگری ندارم.

سرگرد یونس شعبانیان معاونت اجتماعی فرمانده نیروی انتظامی ویژه کیش در این رابطه به خبرنگار ما گفت: بر اساس اصل ۴۴ قانون اساسی و بحث خصوصی سازی بخشی از کارهای نیروی انتظامی نیز همانند فعالیت های پلیس به ۱۰+ و صدور گواهینامه به بخش خصوصی واگذار شده است که در جزیره کیش نیز این بخش به یک شرکت خصوصی داده شده بود که نزدیک به یک سال پیش مدیر این شرکت به دلایل شخصی اعلام کرد که توانایی ادامه فعالیت ندارد.

وی افزود: در این مدت نیروی انتظامی فراخوانی برای اعلام آمادگی یک شرکت جدید داده است و چندین نفر نیز اعلام آمادگی کردند که مراحل قانونی آن در حال طی شدن است اما این افراد نیز به دلیل هزینه های بالا در جزیره کیش و محدودیت های خاص که شرایط واگذاری این مجوز دارد تمایل چندانی نشان نداده اند.

این مقام مسئول تاکید کرد: در صورتی که این افراد همچنان تمایلی نشان ندهند به زودی با برگزاری کمیسیون فراخوان دیگری در جزیره کیش داده خواهد شد تا به امید خدا این مشکل رفع شده و با بازگشایی آموزشگاه رانندگی کیشوندان بتوانند برای دریافت گواهینامه اقدام کنند.

 

منبع: كيش پرس





:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار استان هرمزگان , ,
:: برچسب‌ها: آموزشگاه رانندگی کیش،تعطیل،گواهینامه،آموزشگاه رانندگی کیشوندان،جزيره كيش ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








**به وب سايت خبری عـصـربشـاگـرد خوش آمدید** هدف از تشکیل این وب سايت بحث وبررسی نسبت به مسائل فرهنگی واجتماعی،اقتصادی،سیاسی (چالش ها و فرصت ها) استان هرمزگان بخصوص گزارشات خبری ،تحلیلی انتقادی و پیشنهادی وارائه راهکار مناسب جهت حل مشکلات شهرستان بشاگرد می باشد. ***********************************

 

تبادل لینک هوشمند


برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عصر بشاگرد به آدرسasrbashagard93.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 176
بازدید دیروز : 33
بازدید هفته : 176
بازدید ماه : 1807
بازدید کل : 125253
تعداد مطالب : 790
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



RSS

Powered By
loxblog.Com